Storebuddy Blog ✒️

Introduktion af bogføringsjobs - Storebuddy

Skrevet af rasmus | 27-03-2017 15:28:17
Vi har gjort det endnu nemmere at få overblik over din bogføring. Det har vi gjort ved at introducere begrebet et “bogføringsjob”. Begrebet dækker over alle de opgaver, som Storebuddy automatiserer i forbindelse med bogføringen af dine salg.

Alt efter hvordan du har konfigureret din Storebuddy-konto består bogføringen af et salg oftest af række forskellige opgaver. For hovedparten af Storebuddy-brugerne består del samlede opgave af følgende:

  • Oprette kunden
  • Oprette produkterne
  • Oprette fakturakladden
  • Godkende fakturakladden
  • Registrere betalingen
  • Sende fakturaen til kunden

I jagten at give dig det optimale overblik introducerer vi begrebet et bogføringsjob. Begrebet dækker over de automatiserede opgaver, som aktiveres i forbindelse med bogføringen af en ordre.

Vi introducerer det nye begreb for med en enkelt status at kunne fortælle dig, om det samlede “bogføringsjobbet” er gennemført – uanset hvilke delopgaver det indeholder.

Et bogføringsjob kan have én af disse fire status: